Indító
2015. augusztus 24. írta: kerekhely

Indító

Érzelmi evőként, és erősen elhízott nőként sehol nem éreztem biztonságban magam; a valódi világban gyakorlatilag soha, a virtuálisban is csak akkor, ha eltitkoltam,ki is vagyok valójában. Akkor még nem voltak eszközeim a változtatásra, sem bátorságom annak meglátására, hogy bizonyos értelemben mennyire eszköztelen vagyok. Mára azonban változott a helyzet; sok-sok mentális és gyakorlati muníció begyűjtése, rengeteg önismereti munka, és egy sziklaszilárd támogató közeg segítségével lefogytam, és mindezek létezése miatt a világ egy biztonságosabb hely lett számomra. Ugyanakkor a kövérség és a kontrollálatlan evés utáni vágy mindig is az identitásom része marad - hogy is lehetne másképp annyi év kínszenvedés után- , és még mindig vágyom egy olyan térre, egy olyan közegre, ahol minden érzelmi evő és elhízott ember biztonságban érezheti magát. Sok idő telt el, mióta én kétségbeesetten kerestem ezt a helyet; nagyjából 10-12 év; de, amennyire látom,még manapság sem létezik ilyen. Ezért döntöttem úgy,hogy létrehozom én. 

 en_1.jpg

Szeretném tehát, ha ez a blog elindítója lenne egy olyan közösség kialakulásának, amiben lehetőségünk adódik a mindannyiunk életében közös dolgok megbeszélésére, ahol teljes értékű, és tiszteletreméltó embernek érezhetjük magunkat- mint ahogy azok is vagyunk. Akárhogy is igyekszik a körülöttünk lévő társadalom lustának, akaratgyengének lefesteni minket, nincs igaza. Szeretném, ha a hozzánk hasonló emberek tisztában lennének azzal, hogy ez a szemléletmód a társadalomról árul el valamit, és nem rólunk. 

A bejegyzés trackback címe:

https://kerekhely.blog.hu/api/trackback/id/tr677731704

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása